Konsep pelajar kemaya hari tu nyata jauh bendarbebida enti dibanding enggau proses pelajar ke ditengah serak kitai ke dulu. Namaagi kemaya hari tu kitai balat bendar napi dunya global ke majak kompleks. Nya alaienda ulih keenda penguji napi bidang pelajar ke majak kompleks mega begunakachara ke manah agi dikena napi gelumbang alaf baru tu.
Kelimpah ari napi pemansang penemu ke betukuhkaglobal, penguji bukai mega datai ari penemu baru dalam bidang sains enggauteknologi sereta mega pemansang ke regas dalam teknologi pemadah enggaukomunikasyen. Nya mih kebuah sistem pelajar bansa mega patut berubah setipakenggau pemansang kemaya hari tu ngambika nembiak ke serak tu diiri enggaupenemu, pengelandik sereta nilai ti relevan enggau guna sereta penguji abad ke 21.
Besenutuk enggau nya mega, sistem pelajar menuabegunaka rapat langkah ti strategik ngambika ulih ngangkatka pengulih ke tikaske tinggi sereta lati ngambika ulih napi penguji abad ke deka datai. Sejarah udahmandangka pelajar nya mih ke mujur nempa tamadun sesebengkah komuniti seretanyamin penegap sesebengkah empayar. Empayar Rom, perintah Islam Abbasiyahenggau Dinasti Ming di China tebilang ketegal pemansang dalam mayuh bengkahbidang penemu nyengkaum bidang sains enggau teknologi.
Pelajar mega nyadi pugu bidang dalam ngemansangkamodal mensia jemah ila. Pengawa ti ngemeratka bidang tu enggau mayuh perambubukai ulih ngemansangka runding, ati enggau jiwa mensia kelebih agi rabannembiak redak awakka sida ulih nyikap diri napi menua ke mansang maju.
Setipak enggau pengawa ti nyukung ProgramTransformasyen Perintah (GTP), Opis Menteri Pelajar udah bejalaikaTransformasyen Sistem Pelajar ti nyengkaum dua pekara iya nya TransformasyenKurikulum Nasional enggau Transformasyen Pentaksiran Nasional.
Pengawa ti ngubahka kurikulum udah dipejalaikakenyau ari taun 2007. Dalam proses ngubah mayuh faktor diperundingka nyengkaumResolusi Konvesyen Kurikulum Nasional 2007; nandatikas kurikulum enggaukurikulum menua maju; sidi litericha sereta input ari sida ke bisi kaul dalambidang pelajar. Nambahka nya mega, aspek isi, tusun sereta kurikulum ke dikenadiatu diaturka baru nengah sebengkah kurikulum nasional ti baru.
Tu mega nyengkaum pengawa ti nentuka isi,pengelandik enggau nilai ti ditarak ngagai nembiak nya relevan. Nya alai pekarake patut berubah nya nyengkaum aspek ngaturka kurikulum, aspek ngajar enggaubelajar di bilik kelas sereta enggau aspek nisihka prestasi nembiak.
Nya alai berengkah ari taun 2011 KurikulumStandard Sekolah Rendah (KSSR) berengkah dipejalaika setipak enggau pengawa kengisika Program Transformasyen Perintah dikena nentuka sistem pelajar menuasetipak enggau standard global. Nambahka nya mega, perintah ngarapka kurikulumtu ulih nempa sereta narak nembiak nyadi orang ke bepelajar ngambika menua tumega nyadi sebuah menua ti lati lebuh taun 2020 ila.
Besenutuk enggau nya, sistem pentaksiran ti barumega dipejalaika ngagai nembiak rebak baru. Pentaksiran baru tu enda agi semina ngemeratka peresa aja tentang meganyengkaum semua pengulih nembiak ke bukai. Tisih ukai semina nengah peresa tangmega nyengkaum pengawa ke meratika nembiak sereta pengawa nisih nembiak batikas sekula. Pentaksiran ti komprehensif baka tu dikearapka ulih nyadika kayupenyukat ke nemban agi lebuh ke beratika pengulih prestasi nembiak lebuh sidaagi besekula.
Enti disimpulka enggau jaku pandak, KSSR tudikearapka ulih nyaup ngubah kurikulum kemaya hari tu ngambika iya relevanenggau pemansang pelajar kelimpah ari ti nyadi ijin dikena berubah ngambika ulih nyapai objektifke deka ngadaka modal mensia ke tebilang sereta ngembuan seregah pendiau ti manah.
Tiada ulasan:
Catat Ulasan