Pemuka Jaku

Pemuka Jaku
Niat ati penulis nengkebang siti blog ngena jaku Iban ngambika jaku tu enda lenyau mabun laya nitihka aki ini kitai ke Serawai Mandai Betangga Tunggang lalu pia mega awakka iya tau nyadika pesaka sida Titik Nasan Pantau Ajan Panjai Lengan, Tuai Sebayan ba Bedega Lintang Takang. Laman tu ukai semina ngenang pasal pemansang jaku Iban di sekula enggau budaya bansa Iban tang mega ngenang pekara pasal pengerindu diau begulai sejalai sereta bekunsi tuju pengidup enggau mayuh pupu raban bansa ba Malaysia. Kepenudi bendar, laman tu dikarapka ulih nyadika penyanding penemu ngagai bala nembiak ke agi belajarka jaku Iban baikka iya di tikas sekula, institut pematih pengajar tauka universiti.

"Dikelala Buah ari Langgu, Dikelala Basa ari Penyiru, Dikelala Bansa ari Jaku"

Jumaat, 14 Januari 2011

Antologi Jerpan Iban

Tabi pemacha,

Nyadi sekali tu aku datai baru deka ngenataika berita senentang juluk ati aku taun 2011 ke deka nengekebang siti agi blog ti diungkupka aku ngagai jerita pandak dalam jaku Iban. Blog nya dikumbai aku enggau nama Antologi Jerpan Iban.

Dalam blog nya aku udah magi nitihka penemu aku empu iya nya semua Ensera tau dikategorika kitai ngagai dua bagi. Sebagi nya Ensera Tuai, lalu dikumbai Cherita Asal belalauka litericha rayat, lalu sebagi nya Ensera Kelulu, tang tau pulaika pelajar.

Nyadi Ensera enggau Cherita dalam blog tu endang utai kelulu kena niu pendiau enggau ulah orang ke dulu menya enggau kitai kemaya tu. Semua ensera enggau cherita ditu endang digaga nelusur ulah enggau pendiau kitai mensia tauka jelu nguan dunya tu. Nya alai juluk ati ke ngeluluka cherita tu, ukai semina awakka dibacha ngasuh ati geli ngambika ketawa, tang digaga nyadi lalau ngambika bisi dikena ngulihka penemu. Laban sekeda kelulu leka ensera enggau sindir leka cherita tau nyadika tenggau kena nyeremin pendiau enggau ulah mensia siku-siku, lalu ari nya kitai tau ngelengkaka ulah ke enda betuku, lalu megai pengawa ke menyana.

Aku arapka bala pemacha ke rindu macha kereban bacha dalam jaku Iban enda sanggu ngelawa laman blog aku nya. Aku arapka bala kitai ulih teperindang.

Selamat Macha.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan